Ingen buss leder till Maria

Såå arg! Bussen som skulle ta min kompis hem till mig, dök aldrig upp
eller så missade hon den, men det kan hon nästan inte ha gjort för den
ska gå klockan tolv och hon var vid stationen vid tio i tolv. Känns så jävla
surt faktiskt. Men ni som bor på landet får ju skylla er själva. Så låter det
när våra politiker i den här kommunen får tala. Fick för ett tag sen en info-
rmationsbroschyr från kommunen. Där stod det att Bäckhammar hade bank,
det har vi inte haft på säkert 15 år eller så, sen stod det ingenting om någon
förskola, men däremot stod det att Nybble hade förskola, men det har dom
aldrig haft. Bra koll va?
 
http://www.nkp.se/websidor/sidor/NKP-051107-s06.pdf
 
Kolla in länken, min lilla prins är med i tidningen. Mamma är stolt i dag
och varje annan dag vill jag tillägga.

Nu ska jag koka ris. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0