Omtagning

God kväll! Sitter här hemma vid datorn. Är själv hemma Kimpa e i stan
fast jag är inte helt själv Felix är hemma också men han ligger i sin säng
och försöker att somna. Jag ska sitta här ett par timmar till för att försöka
få ihop min inlämningsuppgift, får väl se vad det blir med det hela. Måste
nog läsa kapitlet i boken lite noggrannare först tror jag.

Maria har varit här i dag och hälsat på oss en stund, hon hade med sig
en massa winerbröd, det var gulligt av henne. Sen lånade hon även datorn
litegrann. Jag lagade middag till henne som vi åt tillsammans alla tre.

var även på felix dagis i dag och tog om kort på Felix. Det förra som vi fick
var så fult, han var alldeles nyvaken och såg trött och hängig ut, sen bet han
i tungan eller nåt med, så det var inge roligt kort. Jag sade direkt till personalen
att jag var missnöjd och frågade om det fanns chans att ta om korten. Dom sade
då att dom inte visste når men att de skulle tala om för mig om de fick reda
på något. Har inte hört nåt sen dess och nu har jag fått en påminnelse att jag
ska betala korten. Jag ville ju helst skicka tillbaka dom men gjorde inte det eftersom
det inte varkade bli någon omtagning. Sen nu i måndags så kom det upp en
lapp det stod att om man ville ta om korten så kunde man göra det i dag.
Personalen har erkänt för mig att de vetat om det en längre tid men glömt
att informera oss föräldrar. Nu är frågan om jag måste betala för alla korten dvs
båda uppsättningarna. Jag behöll ju bara de gamla för att jag inte trodde att det
skulle bli någon omtagning. Ska höra med företaget som tar korten. Man kan ju alltis
ställa frågan i allafall. *Jag anar en snåljåp* hehe.

Ska käka lite kvällsmat nu och sen skriva lite mer på denna roliga (inte) uppgiften.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0