Utekväll med flickorna

Hmm då var man äntligen hemma då. Åkte i går kväll och kom hem för ett par timmar sen.
I går var jag på restaurang och käkade kinesiskt med mina flickor. Trevligt som bara den
var det ska ni veta. Gick hem till en Jea och hade lite fest, sen vidare till krogen och sen hem
till Jea och däcka (sova alltså). Innan hann vi visst klämma i oss en varsin hamburgare med.

 I dag blev det Ikea för hela slanten eller iaf par tusen, men det var det värt. Är så skönt att
handla ibland. Jag mår bra av det. Har tagit det väldigt lugnt i dag. Har haft en hima huvudvärk, men
inte för att jag e bakis för det är jag inte, inte alls faktiskt, men har nog fått för lite sömn helt enkelt.

Är ledig i tre dagar i rad nu. Ska vara hemma med min lilla illbatting. Tänkte att jag skulle ha haft
honom på dagis någon dag iaf, han vill ju så gärna dit och leka med Isac. Men tror han får vara
hemma med mig i stället. Magsjukan går nämnligen där nere och det slipper vi gärna. Usch & fy!

Nu ska jag tvätta mig lute och lägga mig i sängen och titta på mina andra favvoflickor, nämnligen
carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. Sex and the city! Så oslagbart bäst.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0