Blaha blaha

Sitter och ser på Big brother live och myser, har en brasa tänd
som jag då och då slänger ett par vedträn på. Innan bb såg jag
på Phonebooth. Har varit och firat mamma i dag och ätit en massa
gott. Skippade dock tårtan för min och mammas skull.

I morgon ska jag vara hemma och skriva diverse komplettreingar
som jag inte gjort än, sen blir det jobbet på kvällen.

Har nog inget vettigt att skriva alls. På tisdgag börjar jag en ny kurs,
den sista sen är det sommarlov, härliga tanke. Men samtidigt lite
skrämmande d¨å jag inte har en aning om vad jag ska göra då.
Borde lägg nytt tak, men får väl se vad det blir. Sitter och planerar
en semester med familjen, iaf en liten tripp för det vore mysigt.

Älskar Kim och Felix och saknar Linda. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0