Totally fucking bored

Jaha och hur summerar man dagen? Gick upp i tid, fixade
frukost och duschade. Sen gick vi i familjen ut i trädgården
och lekte lite, Kim tog ner all humle från spaljén. Sen in och
laga lunch. Var sen så trött så jag och Felix gick och lade oss
och sov middag. vaknade satt vid datorn en stund, sen lagade
jag Våfflor (tofflor sa Felix) till de andra två. Nu sover Felix, han gick
över till våran säng. Kim var trött så han lade sig också så nu
sitter jag här alladeles ensam. Tror dock jag ska sova med snart,
finns liksom inte så mycket annat att göra.

Har känt mig lite halvdeppig i dag. Det går inge bra med viktnedgången
eller ja det går ganska bra. har gått ner 3 kilo nu så det går åt rätt
håll helt klart. Men jag känner mig ändå inte helt nöjd. Har inte
ätit nåt sött eller så, men heller inte varit alldeles för strikt och hunnit
motionera så mycket. Ska vara väldigt strikt i morgon iaf. I dag åt jag
bröd för första gången på länge, inte bra inte bra.

Sen saknar jag Linda mycket nu. Saknar att kunna ringa och prata
av mig lite en stund. Har kommit på medan hon är borta att hon är lite
av min psykolog. Det är henne jag berättar allt för, och det märks
av att hon inte är hemma nu. Men på måndag då kommer hon.
Har redan planerat att jag ska sno henne både fredag och lördag.
På lördag är det fest och på fredag ska vi göra en annan rolig sak.

Här om dagen var Magnus Betnér på skolan och drog sin stand-up.
Fan va rolig han är! Sarkastisk och ärlig och jädrigt skoj. Hann inte se
allt för jag hade lektion. Men han ska jag se igen, det är allt jag kan säga.

Nu ska jag lägga mig jag med. Tipspromenad i morgon, helgens highlight,
har man ett tråkigt liv eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0