A little less of me

Är så trött hela kvällen blev lite upp och ner. Vi fick besök vilket i sig alltid är trevligt men Felix somnade inte förrens halv tio och det kan ta musten ur vem som helst om man säger så. och för att inte tala om när jag jag skulle hämta honom på dagis oj vilken scen han ställde till. Drt tog mig minst en halvtimme innan jag kunde ge mig av med honom. Bara att ta tag i ungen kan man tycka men det är inte så bara kan jag säga, han är en rätt stor pojke nu, inte fet eller så men stor.

I morgon ska jag till Örebro med Linda och Tina, ska kolla in universitetet och så med Tina för hon ska tydligen börja där, så är det. Åker direkt efter att jag har lämnta lillen på dagis. Trevligt med en liten roadtrip.

Fick mina kläder från HM idag, kläder som jag har beställt i en storlek för liten för mig egentligen. Ja en del kläder var t.om 2 storlekar för små. Men det otroligt häftiga och uppiggande var att jag kunde ha alla kläder utom en cardigan som jag egentligen kunde ha men som jag vill ha i en storlek större för det ser helt enkelt snyggare ut. Det var riktigt upplyftande kan jag lova. Lycklig blev jag. Pappa ska ha en eloge som fixade ut paketet till mig utan en avi. Det gör han jämt, finns vissa fördelar med att han jobbar där han jobbar.

Hm vad mer ska jag skriva om? På lördag blir det fest, då ska jag och Linda köpa bacardi igen och göra lika goda drinkar som vanligt... eller hur girl? Ska bli roligt som bara den. Tyvärr är inte höja ribban hemma i stan med vi har ju alltid Road så vi klarar oss nog haha.

Godnatt och tack för mig!

Kommentarer
Postat av: c

hallå...vad jag vet ska jag inte plugga men troligtvis kommer jag in på mediaproduktion i sunne och även på social omsorg i gävle. väntar på besked. annars fortsätter nog allt bara rulla på som vanligt.

2006-08-16 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0