Ångest

Har sån fruktansvärd ångest. Insåg en sak i dag och jag känner mig helt förkrossad. hade ingen aning om att det var så här. Kollade min sida på studentnätet och det visade sig att jag inte fått nåt betyg i 2 kurser eller en är jag underkänd i fast det ska jag egentligen inte vara för det är så att hon och jag hade en överrenskommelse med henne att lämna in allt material senare och det har jag nu gjort. Detta innebär att jag inte kommer att få några pengar alls från csn nu innan detta är löst om det ens går att lösa vill säga. Och det funkar inte kan jag säga, jag behöver varenda öre av dom där pengarna. Så hur detta ska gå vet jag inte.

Jag har sån panik över det här så jag knappt kan andas. Ska gå och försöka prata med dom här lärarna i morgon och se vad som kan göras åt det hela. Alltså ångest är bara förnamnet på det jag känner nu.

Men för övrigt så går det bra i skolan nu. Jag är mer motiverad än någonsin och det flyter på riktigt bra. Jag ska fixa det här och vara riktigt noggrann med att lämna in allt i tid och se till så att det godkänns fort som bara den.

Nu ska jag försöka att få Felix i säng så jag kan få en stund av kvällen för mig själv även om det bara kommer att vara en sak i huvudet på mig men så får det vara.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Stackare.....jag lider med dig! Vet precis hur det är att veta att man inte får några pengar! Önskar att jag hadde en stor stor brunn att ösa ur, då skulle du få av mig! Håll modet uppe, det ordnar sig i slutänden, även fast det känns j-ligt just nu!
*kram*

Anneli

2006-08-30 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0