Bea jag är officiellt en tjuv

JAG KOMMER IFRÅN: Från Felix säng
JAG SOVER: Varenda natt ca 7 timmar
JAG ÄR: Just nu uttråkad, annars glad
MIN FRITID: Just nu har jag fritid jämt, annars umgås jag med vänner och familj
VILL: Skaffa ett till barnOM SEX MÅNADER: Väger jag mindre än vad jag gör nu
JAG SAMLAR PÅ: Komplimanger (annars inget)JAG BLIR GLAD AV: Felix
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Otrevliga människor och en viss kompis?
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Det beror på vad det är för sort
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Linda helt klart
GILLAR DU GOLF: Nej!
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Fixa en skolgrej och låna böcker till skolan
VAD HAR DU NU: Ett dåligt humörSENASTE FILM DU SÅG: Pirates of the carribean
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Att inte Linda svarar i telefon
VARFÖR: För att jag har tråkigt
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 07:30
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Samma som jämt lättfil med müsli och banan
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG: Ja min sambo
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: O.C på dvd
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Japp
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hej det är Maria
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Nästa graviditet och skolan
HAR DU KÖRKORT: Tyvärr inte
ÄR DU ENSAM NU: Nej Kim sitter brevid mig
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Se på O.C
IMORGON: Promenera 5 km
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Tycka synd om mig själv
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Inget specielltVAD GJORDE DU EFTER GYMNASIET: Flyttade till skogen till min honeypie och skaffade katterVAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Lycklig och gift, lärare borde jag väl svara eftersom jag pluggar till detVAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Helst i ett nybyggt hus vid vattnet
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Ja, vegetarisk mat
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Väldigt mycket
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Absolut
NÄR GRÄT DU SENAST: Nån dag sen kanske
ÄR DU LÖSAKTIG: Nej.PRATA ELLER VARA TYST: Beror på, tyvärr måste jag nog säga att jag pratar alldeles för mkt
DETTA UPPTAR MESTA DELEN AV MITT TANKEARBETE: Framtiden
OM JAG VAR MED I VEM VILL BLI MILJONÄR SKULLE MINA TRE ALTERNATIV PÅ LIVLINAN ”RING EN VÄN” VARA: Pappa, mamma och Micke

SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT VARA MED I EN DOKUSÅPA? Tror inte det
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM? Vår och sommar
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET? Nej faktiskt inte
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON? Köpa ett hus och resa, spara restenVAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON? Att se Felix njuta annars är det själva stämningen
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE? Ja tyvärr
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR? Beror på skulle kunna säga att jag är skyldig mina föräldrar hur mycket som helst.
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER? Nej
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER? Nej
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON? 8, 9 kanske
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST? Min sambo antar jag och mamma
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV? Vet inte, kanske 2 ggr men väldigt milt fusk 
HAR DU PIERCING? NejVEM ÄR DEN VIKTIGASTE PERSONEN I DITT LIV? Felix VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ? Mat och nöjenSKULLE DU VILJA GIFTA DIG? Ja absolutVILL DU HA BARN? Jag har ett men vill gärna ha fler LÅSER DU TOADÖRREN ÄVEN OM DU ÄR SJÄLV HEMMA? IblandVILKA LÄNDER HAR DU VARIT I? Norge, Danmark och FinlandSOLAR DU OFTA? Nej ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT? Nej!
VAD DRICKER DU FÖR ALKOHOL? Hehe det mesta. Gärna oudekaap och sprit, bacardi breezer
GILLAR DU ATT DANSA? Nej bara när jag är själv
VAD HAR DU FÖR KLÄDSTIL? Ingen alls tyvärr, jeans och tröja
ÄR DU FLYGRÄDD? Kanske
VAD TYCKER DU OM RÖKFÖRBUDET PÅ KROGEN? Superbra!HUR VIG ÄR DU? Ganska, när jag var mindre var jag hur vig som helstVAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG? Mineralvatten
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS? Magnum vit är god, finns massa goda glassar juTROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN? Till viss del gör jag nog det.  
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST? Inget
VILKET MOBILMÄRKE FÖREDRAR DU? Har samsung nu, det är rätt schysst

VAD HAR DU FÖR PERSONLIGHET? Snäll, rolig och väldigt pratglad annars vet jag inte
HAR DU VARIT DEPRIMERAD? Nej.
TYCKER DU OM SUSHI? Aldrig ätit och kommer aldrig att smaka heller
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM? Godis men blir mest ingenting eller popcorn
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS? Ja.
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT? Nej jag tror inte det
HAR DU TANDLÄKARSKRÄCK? Nej
VAD HETER DU I MELLAN NAMN? Det du!ÄR DU EN MORRON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA? Kvälls tror jagVAR ÄR DU FÖDD? Karlstad
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU? Brun
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU NATURLIGT? Mörkbrun.
BITER DU PÅ NAGLARNA? Nej ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT? Socker men det går att bekämpa 
HUR OFTA MOTIONERAR DU? Går 5 km varenda dag annars är det dåligt på den fronten  

Kommentarer
Postat av: Bea

Du får tjyva hur mycket du vill! HeHe *Kram*

2006-08-09 @ 16:10:29
Postat av: Jocke

Hej,
hur menar du med ganska vig? Spagat?
Några andra coola vighetsgrejer du kan göra?

Vad för roligt kunde du göra när du var liten och sådär jättevig?

// Jocke

2007-05-03 @ 15:30:34
Postat av: Maria

Kunde stoppa fötterna bakom huvudet och vandra i väg på armarna, spagat ja ett tag där:)Kunde en hel del på den tiden haha.

2007-05-04 @ 21:36:27
URL: http://mariia.blogg.se
Postat av: Jocke

Coolt, ja man är ju smidigare när man är yngre.
Vore kul att kunna gå ner i spagat nu som partytrick dock. :)

Ha det gott!

// Jocke

2007-05-09 @ 14:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0