Erik min hjälte!

Ja för en liten stund fick han faktiskt bli det. Snyggerik som är ja vad kan han vara 21 år gammal kanske 22 mer? Jag vet faktiskt inte men jag höll på honom ikväll. Han var så jäkla klockren. Tror han vann mitt hjärta när han en fredag gick in på scenen och rev av en Robbie Williams låt jag kommer faktiskt inte ens ihåg vilken det var men skitsamma, underbart var det. Sen fortsatte han nästa helg med att sjunga Knocking on heavens door och tog även där en poäng, ja hos mig alltså. Bed of roses gjorde han suveränt bra. Men tro inte att jag inte gillade Marcus för det gjorde jag, han sjöng många underbara låtar ja det mesta han framförde var kanon förutom vinnarlåtan Everything changes för den gjorde Erik 100 ggr bättre och jag hoppades att han därmed skulle göra en Agnes och vinna på grund av det. Men icke, men han jar visat sig enormt ödmjuk och härlig och ikväll älskar jag honom. And I wanna lay him down in a bed of roses.

Nu är praktiken över och jag fick ett underbart avslut med paket och ett bra omdöme frå min praktikplats, jag bjöd barnen på glass och köpte choklad till alla fröknar. Fick sluta tidigt och åkte ner på stan och lunchade med hjärtat. Sen åkte jag hem och hämtade andra hjärtat från dagis tidigt sen hem och och hade det mysigt med honom hela eftermiddagen och kvällen, han är verkligen ett charmtroll. Just nu är det enbart pussel som gäller han gör nästan inget annat än att pussla, svåra pussel som jag har svårt med så han kan han.

Annars är det rätt lugnt just nu är ledig måndag och tisdag för att skriva på mina uppgifter jag hade sen praktiken. Sen imorgon ska vi till badhuset med Felix sen ska vi städa och pynta här hemma och hjälpa mamma och pappa i skogen. Det är fest på kvällen imorgon men jag vette fasen om jag tänker gå. Det hade varit och kommer nog bli jättekul, men jag vet inte om jag hinner. Har så sjukt mycket som måste hinna bli gjort i helgen och då måste jag sova över i stan om jag går på festen och då kommer jag hem på söndag och därmed hinner en del av söndagen gå åt sen kanske jag ska till Mariestad då så jag får nog skippa festen. Det kommer nog att komma ett och annat klagomål på detta, men det är bara att respektera vi har helt olika förutsättningar alla människor och så är det.

Annars knallar livet på, men min kropp beter sig lite udda, haha varför är jag ens överraskad den tillhör ju mig. Nu går jag och kryper ner hos darlingen.

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0