Let me entertain you

Hmm sitter och väntar på att mamma ska ringa och berätta när maten är klar, ska nämnligen dit och äta middag idag. Tyckte det verkade smart då brorsan fortfarande är hemma. Sen slipper jag ju laga mat själv med, det är aldrig fel. Firade pappa i helgen, han fyllde 60 gubben, helt otroligt vad gammal han är nu. Så då var vi där och åt mat och tårta, gott som bara den.

I går tvingade vi Tina att komma hit och äta tacos med oss och det gjorde hon. Vi tyckte att hon kunde behöva det efter tentan hon gjorde samma dag och det var nog så. Gott var det och mätt blev man. Det märks verkligen att jag är hungrig nu skriver bara om mat ju haha. Sen var vi hemma igår och jag såg Elizabethtown igen åh vad jag gillar den filmen, den är så vacker på nåt vis och massa bra musik är det i den oxå för den delen. Sen blev det ett par avsnitt av Desperate housewives såklart, samma sak i fredags och ikväll med hoppas jag.

Fick godkänt på min uppsats den här kursen, det känns riktigt skönt nu är det bara 2 uppgifter kvar och sen är kursen slut. Ska skriva den ena ikväll och den andra under veckan. Imorgon börjar vi en ny kurs, då ska vi få sätta diagnoser det kan bli hur intressant som helst ju. Börjar med gymnastik imorgonbitt sen kursstart och sen jobb på kvällen så det blir en tuff dag men det blir nog väl.

Annars är det mesta som vanligt, händer inte så mkt här inte. Fest för Tina på lördag det blir fina grejer det, ska bli riktigt kul faktiskt. Sen blir det middag ute nån dag i under veckan för en annan kompis som oxå blir 25 på tisdag, sen lucia med måste köpa nya luciakläder till Felix, shit det måste jag komma ihåg.

Sitter och lyssnar på Let me entertain you och kommer ihåg hur det var i somras när vi var på Robbie Williams. Vi hade stått framme vid scenen i ungefär 5-6 timmar och det kändes som att benen skulle gå av och sen kom han ner från rampen i ett extranummer i just denna låten. Även fast jag trodde att jag skulle knäcka benen om jag började hoppa så gjorde jag det ändå och resten av Ullevi med, alla hoppade. Vilken jävla känsla kan jag lova.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0