Tröttis

Nu är det bara så här att jag verkligen inte har något vettigt
att skriva. Jag är så trött bara och det känns ganska bra för
en tid här så kände jag aldrig trötthet och det är aldrig ett bra
tecken. Iaf inte är man ska vara trött som efter en dag med
heldag i skolan och sen jobb till 21.00

I morgon är jag ledig och jag ska vara hemma hela dagen
och mysa med min lillgris, älskar honom så himla mycket
är inte hel utan honom. Underbara kloka lilla unge.
Ska även kika in på msn ett tag i morgon *hehe*

Nu går jag och sover. Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Tur att du kikar in på MSN idag! ;o) Kan vi prata lite! *nicka*

*kram*

2006-02-23 @ 07:45:52
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0