Nu e du snart 25!!

Åh va trött jag INTE börjar bli. Fattar inte det där jag blir inte trött längre.
Tror inte det är bra alltså. Har varit i gån sedan klockan halv sex i morse
så jag borde vara trött. Samma sak när jag jobbar kväll eller överhuvudtaget
jag blir knappt trörtt längre. Jag tror som sagt inte det är bra alls. Men men än
så länge mår jag fint.

Allt känns bara så himla bra nu alltså! Är klar med en kurs precis i dag och jag
har lämnat in alla uppgifter som ska in och jag har närvaro på allt obligatoriskt.
Nu ska jag vara ledig i en vecka och det ska bli riktigt skönt alltså.

Fick massa komplimanger här om dagen (inte ofta vet ni), men det var skoj. Av den
otroligt roliga och fina tjejen Kajsa, helt otroligt gullig tjej faktiskt. På tal om Kajsa
hoppas på att få träffa min andra Kjasa under lovet och hela gänget, god vad jag
har saknat dom!

Just de Linda skulle detta handla om. I morgon fyller hon 25 år jäntan! Ska di på
Party och gud va kul det ska bli!!!!! Min gumma blir stor i morogn, eller nu ser jag
på klockan. Grattis honey!!

Nu ska jag dra mig till sängen. Fullt upp i morgon! Ska gå upp och duscha Felix, baka
2 kladdkakor, middag, julfest med Felix, sen ska jag på fest på kvällen och Kimpa
är borta hela dagen i morgon. Det blir tufft, men det är det värt!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0