Denna högtid alltså

Midsommar imorgon, det finns nåt med midsommar som jag inte
gillar, jag vet att de flesta gillar det men inte jag. Har inga direkta
bra midsommarminnen, har aldrig något att göra. Blir bara påmind
om att jag inte har ett perfekt kompisgäng att fira midsommar med
på en vacker liten ö någonstans med en massa god mat. Missförstå
mig inte jag har ett perfekt kompisgäng absolut, det allra bästa.
Men alla mina vänner har alltid en massa olika planer på midsommar
en ska till smögen några andra på lite andra fester och det förstår
jag, hoppas dom får roligt i allafall.

Själv så ska jag vara hemma hela helgen, kommer att bli tråkigt. Eller
ja så får man inte säga antar jag men så är det. Alla jag känner har
andra planer. Önskar att det inte var så jag kände men det är det.
Det blir mysigt att vara hemma med familjen men annars vet jag inte.
Tror att det har med att göra att jag går hemma hela dagarna nu, det
är inget för mig det kan jag lova. Jag är sällskapsjuk, så jag lider av det
och inte ens min egen familj kan fylla det behovet... illa det. Jag borde ta
den här helgen som en prövning, att bara vara hemma med familjen och
försöka att njuta av det och inte kontakta någon kompis under tiden, det
kan jag behöva.

Nästa helg drar jag och 2 kompisar till Göteborg i ett par dagar och jag lämnar
min familj igen, de skulle egentligen ha följt med men Kim sålde sin
bijett till Mia så han får skylla sig själv. Varför känner jag mig som en dålig
människa ibland? Är det för att det är det jag är? Eller beror det på nåt annat?

Ensamast i världen känner jag mig just nu och det borde jag inte...eller?

Kommentarer
Postat av: mia

gumman du är absolut ingen dålig människa!!!!! du är bäst!!!! pussar

2006-06-23 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0