Magsjukan här igen!

Förbannat ockå! Nu är den där jävla magsjukan tillbaka
här igen. Nu är Kim sjuk, han har kräkts en massa, jag
som trodde att det var över för den här gången, där hade
man fel. Nu är det väl omöjligt att jag sliper undan den.
Pussat en massa på Kim idag, det borde jag inte gjort.
Först Felix, sen Kim och säkert snart jag. Vi som skulle
ha grillparty i helgen och utgång dagen efter och grejer
och nattgäster. Fan fan fan!

Vet att jag gnäller men det här var ju pest och pina ju.
Spräckte alla sociala planer vi hade. Jag som behöver vara
social. Har bara varit hemma en vecka och jag håller redan
på att bli tokig. Kommer snart att klättra runt på väggarna
tror jag.

Sex and the city nu, sen kanske sova om jag vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0