D var det de

Carola vann melodifestivalen som ni vet. Vad tycker vi om det?
Jo jag måste erkänna att jag tycker att det var helt okej faktiskt.
Låten hon hade var bra, det var klös i den måste jag säga, den
har något som jag gillar. Tror hon kommer att fixa att kvala in det
borde hon göra. Tyckte att antingen hon eller Andreas Johnsson
skulle vinna, hans låt var oxå bra. Tyckte inte BWO Bard såg knäpp
ut bakom sin keyboard tycker jag. Så det funkade. Lillen fick sitta uppe
och se alla låtarna med oss. Varje gång en låt var slut sa han: Nu
kommer det en ny låt.
Men sen somnade han i mitt knä så då gick
jag in med honom i sängen, först blev hansur över att det inte blev
nån bokläsning, men det kom han över ganska fort.

Annars har vi varti hemma hos T i dag, först var jag och lånade
böcker på bibblan, så nu är det bara att dra i gång med uppsatsen.
Sen åkte vi och handlade lite, sen köpte vi mat som vi åkte hem till
T och käkade. Jag åt en hamburgetallrik, inge bra det men gott var
det. Måste ju få unna sig nåt nångång. Var inställd på en sallad men
det blev inte så. Sen hem och såg på festivalen då. I morgon blir
det en ride hem till svärfar för att käka middag och sen ska vi till
mor och far och hämta träningscykeln förhoppningsvis, får göra
rum för den i vardagsrummet helt enkelt. Nu jävlar ska här cyklas.
Sen ska jag även gå en promenad i morgon f.m hade jag tänkt.
Sen har jag en vision om att varenda dag nästa vecka när jag lämnat
Felix på dagis så ska jag ta en timmes promenad innan jag sätter
mig och skriver, om inte det så en timme sen när jag hämtat Felix.
Då får jag ta med vagnen, för sist när vi var ute och gick i fredags så
tog den oss en timme att ta oss från dagis till mor och far och för er
som inte vet så är det inte alls långt. Kankse tar 7 minuter i vanligt tempo
men nu var det Felixtempo. Han skulle plaska i varje vattenpöl sen ställde
han sig på knäna för att titta ner i alla brunnar, tillslut lade han sig på mage
för att se ner, så sa jag stopp. Sen stannade vi till och lekte lite på skolan
med. Han hade roligt så det spelade ingen roll alls.

Hm åter til det här med uppsatsen, måste hinna skriva den i veckan.
Ett problem är att tre kvällar av fyra faller bort. Måndag och onsdag jobbar
jag och sen tisdagkväll så är det lite jobbfest. Jaja vi får se hur det går.

Allt för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag ska skriva om barnmisshandel, tänkte jag. Jag åker in till K:s universitet på mån och kollar lite där böcker där. Känns lite jobbigt detta... dåligt med tid minsann. Jag undrar också om jag skulle kunna be dig om en tjänst? Kram

2006-03-19 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0