:=)

Morgonstund har guld i mun eller? Tycker jag nog att den har.
Kom precis hem, har varit ute och gått en långpromenad, det
var väldigt skönt, det är så varmt ute, helt undebart ju.

Både Kim och Felix är hemma med mig i dag, det är mysigt.
Ska snart sätta mig och börja skriva på uppsatsen, börar känna
lite smått panik över den, bara tre dagar lvar att skriva på nu och
jag har inte ens börjat skriva på datorn. Men tänkte göra det idag.

Skulle på fest på jobbet i dag, men jag struntar i det, känner att
jag måste vara hemma och skriva eftersom två kvällar går bort
pga jobb. Sen skulle inte Alex dit heller så då blir det inte lika roligt
heller, men mest är jag hemma för uppsatsen skull.

Here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0