Hemma i dag

Sitter här i morgonrocken. Ska vara hemma från praktiken i dag för en sak som har hänt, kan egentligen kanske gå men så blir det inte nu iaf då jag inte längre hinner. Sen mår jag inte bra heller för den delen. Pojkarna ligger och sover och jag har ingen lust att väcka dom. Kim ska jag dock få upp ändå så att han kan komma till jobbet, men Felix får sovmorgon i dag. Det behöver han. I går när vi skulle ha upp honom blev det ett herrans liv. Jag sa felix du måste gå upp, då sa han: "Men mamma jag är ju så trött", då får man lite dåligt samvete kan jag lova.

Ser iaf ut som att det kan komma fram lite sol i dag, det blir fint det om inte annat skulle det bli bra i morgon och resten av helgen har jag förstått. Hoppas det blir så, nu behöver man allt lite sol.

Hade faktiskt planer för helgen, men jag kommer nog att strunta i dom planerna. Dom skulle innebära att jag åkte hemifrån men jag tror jag blir hemma. Sen pratar sambon om att göra nåt han och det är verkligen hans tur nu. Jag var ju hemifrån i både lördags och söndags så denna helg blir det till att agera mamma lite och vara hemma hos lillkillen. Det gör mig inget heller, han är underbar så.

I kväll jobbar jag och hoppas då att vi kan styra upp det här med resan vi gör nästa helg då, det är läge för det nu och kolla upp alla anmälda och se över platser i bussen för eventuella syskon. Vi ska till Liseberg nästa söndag med barnen, det ser jag fram emot.

Nu ska jag gå och knuffa lite på min sambo. Kram!

Förresten en sak som stör mig grymt just nu. Det är folk som inte plockar upp avföringen efter sina hundar, det är så vidrigt skärp er för fan. Inte så trevligt för andra att trampa i eller att se heller för den delen.

Kommentarer
Postat av: Bea

Usch, det lät inge roligt att du mår dåligt! Hoppas du mår bättre idag!? Kram Bea

2006-05-04 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0