I´m lovin it!

Söndagskväll då, jag sitter och funderar över min uppsats.
Har inte börjat skriva på datorn än, gör det i morgon istället.
Sitter och väntar på ett telefonsamtal från kära lilla faster.
Tänkte prata med henne om begravningen som är på
onsdag. Hur det blir med allt och så.

Denna helg har varit underbar, verkligen alltså. Jag och Kim
och Felix har haft det så himla bra alltså. Obeskrivligt bra,
länge sen livet var så här rart alltså, I´m lovin it! I går var vi hemma
hos T, sen åkte vi och käkade ihop och ner till kvarndammen
och gick runt med Felix vid vattnet, det gillade han, men jag fick
smått panik jag. Han sprang alldeles för nära kanten och för snabbt
det var tur att Kim var med kan jag säga. I dag har han sagt det
lillkillen, att "jag sprang så nära kanten vid vattnet" Jo tack det
gjorde han.

Felix var så go här om dagen när jag hämtade honom på dagis
så sa han. Åh min mamma jag älskar dig mest. Sen sa han mamma
säg att du älskar mig mest, sen när jag hade sagt det så sa han:
Åh nu blev jag glad. Gullig!

I morgon ska jag vara hemma och skriva, det måste jag verkligen
annars är det kört.

Nu går jag och gör det jag ska, tuddilu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0