Saknar er!

Åh vad ledsen jag är, tårarna bara rinner nerför mina kinder. Sitter på msn och pratar med Mia och jag blev helt plötsligt bara så ledsen. Jag saknar henne så mycket och helt plötsligt kände jag det, att fan vad jag saknar henne. Det bara kom över mig. Jag är väldigt glad över att hon numera har en dator, lättare att hålla kontakten på det sättet. Iaf i min värld:) Vi kände det båda två att vi saknade varandra och vi blev väldigt känslosamma hehe. Börjar känna det med mina andra kompisar med att nu saknar jag dom en hel del. Nästa helg ska vi träffas ett gäng, då blir det fest, det ska bli underbart roligt. Saknar er alla sjukt mycket. I går lunchade jag med 2 av dom, jävligt skoj alltså, men blev alldeles för kort tid.

I dag började jag skriva på min uppsats, eller hmm det gjorde jag inte, men det skulle jag ha gjort, men det blev inte så. Tog det bara lugnt och hade det skönt. Tyckte jag var värd det. Så mycket nu. Ska på begravning på onsdag, det ska bli ja vad säger man, kul är helt fel ord, men det ska bli skönt att ta farväl på något sätt. Kommer att bli riktigt ledsen, men så är det ju. A frågade mig i dag vad jag skulle göra med jobbet. och det hade jag inte ens tänkt på att jag skulle jobba sen på kvällen. Men det gör jag inte, hinner jag inte och det vill jag inte. Jag vill stanna och umgås med släkten och inte brådska hem, sen ska man kanske inte jobba efter en sån sak. Annars hade jag gärna gjort det, trivs verkligen på mitt jobb. Har ju samma humor som ungarna, märkte jagi dag.En grabb sa en sak om mig eller han skämtade om mig och jag bara garvade, skoj var det. Exakt min humor och min sambo som säger att jag inte har nån humor haha vad vet han?

Annars är jag som sagt ledig ett tag framöver men jag ska visst skriva en uppsats under tiden, värst vad min lärare ställer krav då:) Men det ska jag nog kunna ordna.

Funderar på att gå till sängen nu och sova lite. Skulle vara skönt.

Fan va jag älskar att bli kallad för perfekt, underbar och att höra att nån älskar mig. Jag älskar också en jävla massa bara så att du/ni vet!

*kärlek*

Kommentarer
Postat av: Bea

Oh, ser att du fått lust att ändra om litt! Snyggt! (fast jag kommer nog fortsätta tjata på dig om msn space ;P) Kram

2006-05-18 @ 17:47:07
URL: http://spaces.msn.com/msmoonlight/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0