Lugna gatan

Vet inte om det blir ett positivt inlägg det här heller men va fan nu kör vi. Det är en ganska hektisk tid för mig just nu. Praktik som jag varvar med jobb och rollen som mamma och hembiträde (?). Men shit det funkar alltså även fast jag ibland känner mig tömd på energi. Håller på med en stoor uppgift idag och det får inte bra Kimpa tyckte synd om mig när han såg att jag hade skrivit 5 rader när jag ska skriva 4 sidor! men det löser sig det med i annat fall får jag väl komplettera. Ska ha handledarsamtal med en av mina handledare imorgon så då måste jag ha kommit på en estetisk uppgift som jag vill ansvara för och planera. Ingen aning om vad jag ska ta än så länge men det löser sig. Trivs bättre och bättre på praktiken faktiskt och jag märker att barnen tycker väldigt mycket om mig, tror det beror på att jag verkligen ser dom och är snäll mot dom såklart.

Helgen har iaf varit lugn, nästan för lugn igår var vi i lekparken med Felix och annars bara hemma hela dagen samma sak idag har inte lämnat hemmet bara varit ute i trädgården då men annars inget alls men det har varit skönt tror att vi behövde det alla tre. Felix hade en jobbig dag igår och var ledsen men han fick gå och lägga sig som han sa han ville så mitt på dagen gick han och vilade middag se när han vaknade var han på strålande humör och då hade jag lunchen färdig med så sen gick dagen bra sen. Imorse sov han till nio och sen har han varit på strålande humör hela dagen, strålat som en sol och sjungit sånger hela dagen. Skönt när det kan vara så för det är ju verkligen sån han är Felix glad och på bra humör och sprudlande. Dom sidorna har han inte visat upp sista tiden, men det är mitt fel som har honom så långa dagar på dagis. Önskar det inte behövde vara så men har inget val, men bara 2 veckor kvar sen är det slut och på tisdag ska vi vara lediga och ha det skönt.

Nu ska jag snart ringa till lail sen blir det till att plugga lite mer och förbereda matlåda och sån shit tills imorgon.

Kram å godnatt!

p.s Läs mitt förra inlägg om John Hron, vidrigt jag vet men viktigt. d.s

Kommentarer
Postat av: Tezz

Snokade inom...
HA en trevlig vecka.
KRAM

2006-11-19 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0