Helg igen (bara man slipper magsjukan)

Äntligen helg igen, det är visserligen bara torsdag men jag är ledig imorgon så jag tar ut helgen i förskott jag. Det har varit en ganska intensiv vecka och vi hade redovisning idag igen hela dagen, men ingen av reovisningarna var den andra lik så det var riktigt skoj faktiskt. Imorgon ska jag börja skriva på examinationsuppgiften och sen när den är inlämnad så är kursen slut. Börjar en ny kurs på måndag, blir intressant att se vad det blir för nåt.

Såg fram emot helgen skulle eventuellt ut och äta med ett gång på lördag och lyssna på livemusik, samt marknad på lördag och lite så där. Men när jag kom till dagis för att hämta Felix idag så berättade dom att magsjukan härjar där igen. 2 barn och en fröken har insjuknat, blir så jävla less. Varenda gån som det har gått magsjukan där nere så har Felix drabbats direkt och han har varit där hela veckan och hållts sig mycket runt de som är sjuka nu. Så förmodligen så har vi magsjukan här igen till helgen. Typiskt när det inte var så längesen sist. Då blev både Felix och Kim sjuka, jag klarade mig men vem vet vad som händer nu. Inser att jag skriver mycket om magsjukan men jag avskyr den så mycket, det är vidrigt alltså. Jaja man ska väl inte måla fan på väggen, men hittils har Felix aldrig klarat sig stackaren.

Annars händer det inte så mycket här hemma just nu. I går när jag nästan somnat i sängen så vaknar jag av att sambon slänger sig på mig och ligger på min rygg, en del hade kanske blivit irriterade men jag tyckte det var mysigt, han är bra fin min man. Och för att inte tala om Felix. Jag har så lockigt hår, jag är så fin i mitt lockiga hår. Det sa Felix idag lillkillen, och det är riktigt långt nu, dags att åka till frisören helt klart. Mycket snack och liten verkstad på mig tror jag.

Nu ska jag gå och titta till min familj som myser framför Boilbompa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0