Innehållsrikt homeparty

Sexpartyt igår höll god klass, det var riktigt roligt faktiskt. Inte ofta man får chansen att känna och klämma på alla sexleksaker. Man får ju verkligen chansen att se hur dom ser ut och verkar samtidigt som försäljaren berättar mer om dom. Något jag kan rekommendera till alla. Och shoppade gjorde jag b.la ett glidmedel som luktade jordgubb det luktade underbart gott. Köpte även en del andra saker, ja skoj var det. Funderar själv på att försöka fixa ett sådant party här hemma för mina vänner, det kommer jag nog att göra. Blev bjuden på ett liknande party i november sen men då är det underkläder som ska säljas, kommer nog bli trevligt. Tupperware kan slänga sig i väggen det är ju sånt här som är intressant. Sen hade jag köpt med en flaska vin dit och det är det absolut godaste vinet jag någonsin druckit. Det var otroligt gott faktiskt. Lite låg procent men å andra sidan så är det lika bra det antar jag haha, gott var det iaf!

Vet inte riktigt vad som händer idag förmodligen ingenting speciellt. Ska kanske plugga lite och förbereda inför veckans grupparbete, har redovisning imorgon och på torsdag men det kommer att bli bra och roliga redovisningar. Våran grupp har kommit på en bra idé inför examinationsuppgiften som vi ska ha på torsdag tror att det kan bli hur bra som helst. Först tänkte vi göra en film men insåg att tiden inte skulle räcka till, det går ju åt en dag bara till att klippa den så.

Kom på en sak att göra idag förresten det kommer nog att bli städning, för det behövs verkligen börjar samlas skit i hörnen om man säger så (milt sagt). Ska nog se om sambon min vaknat så jag kan dra fram dammsugaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0