Made for life

Jag har skitit i det blåa skåpet jag har sårat en människa jag sist av alla vill såra.
Mår riktigt dåligt över detta men gör och kommer att göra allt i min makt för att ordna
upp detta. Det som känns så skönt i allt det här är att jag vet att det kommer att gå
bra. När allt detta är över kommer allt att vara bättre och starkare än någonsin.
Morgonstund har guld i mun som man säger.

Är hemma idag och det var meningen att jag skulle plugga men det har blivit
dåligt med det tyvärr. Får väl göra det ikväll eller ja nån annan gång helt enkelt.
I morgon är det skola igen föreläsning och grupparbete men hoppas att vi kan
vara effektiva så jag kan komma hem relativt tidigt så kan jag och Kim handla lite.
I helgen blir det lugnt, ska vara hemma med familjen och njuta av deras sällskap,
sen på söndag så åker jag och Kim till Liseberg med svägerskan och hennes kille.
Ska bli roligt faktiskt, få åka karusell och bara ha det kul liksom. Kan jag behöva nu.

Annars finns det inte mycket att säga eller skriva nu, det mesta flyter på som det ska.
Har börjar jobba igen och det var härligt, men samtidigt så har jag redan
blivit fly förbannad på ungarna. Det är himla trist när det ska vara så, önslar att
jag hade mer auktoritet. Man skulle ha varit man helt enkelt:) Fast jag trivs med att
vara kvinna och få njuta av alla fördelar som att t.ex föda barn, skulle jag aldrig
vilja vara utan, underbart ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0