Valdagen

Valdag idag men det har väl inte undgått någon? Tror att jag har en massa kompisar som struntar i att rösta, upp till dom såklart men lite synd tycker jag. Eftersom vi har chans att påverka så tycker jag att vi borde ta den chansen faktiskt. Vi gick iaf ner och röstade, mötte upp mamma och pappa där nere. Röstade faktiskt annorlunda i år än vad jag gjorde sist. Ett annat parti fick min röst denna gång, men det kändes bra så varför inte? Verkar bli borgelig regering i år, jag hoppas fortfarande att det blir sossarna som tar hem det. Men det är väl bara att acceptera det som det blir. Men 65% i a-kassa skrämmer skiten ur mig.

Sen hade Kim en bra idé idag och det var att vi skulle åka in och köpa kinamat. Vi skulle ju ha ätit det igår men fick vara hemma eftersom felix är sjuk. han fick magsjuka och feber här om dagen men nu är han frisk igen. Får vara hemma imorgon oxå dock för att han inte ska smitta de andra barnen på dagis. Hur som helst vi åkte in och köpte kinamat och åkte hem och gluffade. Så nu är jag snart lika tjock och go som innan bantningen *hate it*.

Ikväll blir det till att kolla valvakan, se på film och plugga lite inför redovisningen imorgon. Ringa til Linda och begära skvallret från igår oxå såklart, icke att förglömma.

Kram!

Kommentarer
Postat av: micke

så sant som det är sagt, vissa spel går aldrig ur tiden. har inte så mycket kvar på zelda nu, sen ska ganon få sitt :) ha det fint!

2006-09-17 @ 16:56:19
URL: http://midnite.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0