Livet är vackert!

Har börjat skolan igen efter massa praktik som jag förvisso missat 6 dagar på men det är bara att ta igen dagarna. Hade idrottsövningar halva dagen och redovisningar. Lärarna filmade när vi redovisade och det fick vi se sen, otroligt hemskt men samtidigt väldigt nyttigt och lärorikt.

Men nu är vi friska iaf Felix är helt kry och på strålande humör. Han var så sugen på att åka till dagis igår efter att ha varit hemma en hel vecka så vi fick åka hemifrån tidigare för han var så ivrig lillen.

Snart Påsk då, det kommer att bli en suverän påsk det känner jag på mig, så är det bara. Måste skriva en positiv sak, jag är så himla glad, livet mitt är förträffligt just nu. Har en massa underbart i mitt liv att njuta av och det gör jag tro mig.

Nu ska jag snaska i mig nåt innan jag avlider av hunger. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0