Känslokall?

Är man en bov för att man inte tycker att det är asroligt med julafton? Måste man tindra som ett litet barn och tycka att allt är underbart? Ska man skämmas för att man innerst inne tycker att det är lite jobbigt att det ska komma en massa folk hem till en och äta massa mat? Jag gillar inte julmat, har aldrig gjort, har knappt orkat köpa några julklappar alls inser att vid en sån här högtid som jul så saknar man pappa så man håller på att gå sönder. Men

Jag ska ta hit folk, jag ska äta potatis och sojakorv och titta på risalamaltan och jag ska göra det här med ett leende på läpparna! Varför? Jo för Felix skull, han älskar julen och det ska han få fortsätta med, jag ska inte bete mig illa men jag måste få känna som jag känner eller?

God jul!

Kommentarer
Postat av: Bea

Det går ju alltid att fira jul hos andra :) KRAM o God Jul

2007-12-23 @ 15:24:48
Postat av: Anneli

Du är inte alls känslokall.....jag känner precis som du gör, så du är långt ifrån ensam! Jag hatar oxå julen.... bara en massa jäkla mat, och köphysteri till tusen! Finns väll bättre saker att lägga pengarna på än en massa jäkla julklappar för flera 1000 spänn?
god jul på dig oxå!

2007-12-23 @ 21:40:47
Postat av: Tezz

Jag e likadan..Längtar efter jul i oktober å november men då det närmar sig så har jag tappat lusten helt.Skäms för jag har inte ens bakat lussekatter i år..=(
Söta bilder på lillan..
Hoppas ni får det trevligt iaf...
KRAMAR

2007-12-24 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0