Måndag

Tänkte skriva några rader, vet att många sitter och funderar på om det kommit någon bebis än och det har de givetvis inte. Snart har jag gått över tiden en vecka och det måste jag erkänna att jag inte trodde jag skulle göra men man kan ha fel:) Idag har vi iaf varit hemma hela familjen för första dagen och vi har varit i skogen och gått och Felix har rullat runt på diverse ställen så han var mer skitig än ren och fick duschas med kläderna på i pannrummet, så nu är hallen lagom skitig så där. Skitiga ungar är glada ungar eller? På kvällen åt vi mat och såg på julkalendern som vi missat på morgonen. Det var synd men vi trodde inte att den började så tidigt som 7.15 men det gjorde den tydligen och stackars Felix hade kollat på klockan hela morgonen och väntat, men vi tog igen det under vanlig bolibompatid iaf.
Annars har det varit som vanligt att jag har vilat på soffan och sett film nu på kvällen. Imorgon ska vi upp i tid till kalendern och svärfar och svåger tittar förbi strax efter det så nu blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: Tezz

Hej hej.Hoppas bebisen vill titta ut till er snart,förstår att ni väntar å längtar.
Ha de gott.
KRAMAR

2007-12-04 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0