Nu är hon äntligen här!

Japp nu är det klart. Nu är bebisen här. Födde en oerhört vacker liten Alice fredagen den 7/12 klockan 22.47. Hon ser precis ut som storebror gjorde när han var nyfödd fast Alice har mörkare hår (svart) och mörkare ögon än Felix någonsin haft så antagligen så får hon mina färger.

Åkte iaf in till Karlskoga BB runt 12.30 tiden i fredags och sen är hon född på kvällen. Det hela började odramatisk och slutade gott. Vi bestämde oss för att åka hem idag lördag dagen efter hennes födsel. Dels för att vi både mådde så bra och dels för att vi saknade Felix och han saknade oss. Jag ringde till honom imorse och då sa han " mamma jag vill bara fråga har det kommit ut nån bebis än" sen när jag berättat att han fått en lillasyster och han jublat över det ett tag så hade han en till fråga "mamma när kommer ni och hämtar mig? Jag har väntat så länge nu". Så vi kände att vi gärna åkte hem till honom och det har vi inte ångrat än. Det bästa med BB är att det är en sån service och man får mat framdukat 4 ggr per dag och all tvätt tvättad men samtidigt så är det ganska långsamt och trist så därför åkte vi hem (en av anledningarna). Hur som helst nu är vi hemma och vi är stolta föräldrar till en liten Alice. Just nu ligger hon och försöker somna i sin säng.

Jag ska svara på alla gratulationer sen ska jag se på tv och sova för det gjorde jag inte i natt kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Bea

GRATTIS grattis grattis! :D KRAM

2007-12-08 @ 23:52:13
Postat av: Tezz

Grattis till er lilla Alice...

2007-12-09 @ 01:17:54
Postat av: Kerstin

Mesta GRATTIS som finns..hälsa Felix

2007-12-09 @ 17:11:52
Postat av: johanna

Åååh = ) Grattis Maria! Ta hand om er

2007-12-09 @ 20:31:05
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: Linn

GRATTIS! vad skönt att allt gick bra. Kram

2007-12-11 @ 08:28:21
Postat av: Anna

GRATTIS till lilla tösen... Kram

2007-12-11 @ 20:40:27
URL: http://annis79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0