Stormare och annat svammel

Sitter här och njuter av min favoritglass så här på kvällningen, eller natten är det kanske snart. Släppte ut Fleeze innan jag lämnade köket och min tallrik med glass ihop om att den stod säkert medan jag gick ut till frysboxen för att stoppa tillbaka glasspaketet men ack vad fel jag hade. När jag kom in i köket stor Tyra och slickade i sig, aldrig får man ha nåt ifred:)

Har lite tid för mig själv en stund då snuttan somnade för nån timme sen, hade nog magknip igen för hon vred sig, pruttade och gnällde lite från och till stackaren men nu sover hon iaf som tur är.
Idag har vi haft en del besök här en kompis och hennes dotter var förbi och tittade på Alice sen kom mamma och brorsan en sväng, sen myste vi framför en film och åt snask hela familjen. Om vädret är okej imorgon så ska vi knalla iväg till skogen och grilla korv, det blir mysigt behöver verkligen frisk luft känner jag. Måste även börja vända rätt dygnet igen kommer ju inte upp ur sängen förrens närmare 11 på mornarna det gillar jag inte sånt ger mig ångest snart är jag ensam hemma med två barn varav den ena ska infinna sig på dagis 8.30 tre dagar i veckan och hur fan ska det gå ihop? Inte med den rytm vi har nu iaf, så bättring tack!

När jag låg och ammade lillan för natten så passade jag på att se på Slottet inne i sovrummet. Jag var nyfiken kan jag säga och mest på Stormare faktiskt de andra har jag inte så mycket intresse av alls. Han verkade rolig och omtänksam det lilla man fick se av honom. Britt däremot hade jag lite svårare för, herregud hur ung tror hon att hon är? Hon gör som hon vill men det ser mest löjligt ut måste jag säga. Men annars var det småroligt så det ska jag nog se igen....

Nyår närmar sig oxå, ska antagligen fira det hemma hos några vänner de har oxå barn så det ska bli trevligt, det blir givetvis en nykter kväll och vi har köpt en massa raketer vi ska smälla, Felix kommer definitivt att gilla det. Annars är det mest en vanlig dag det där tycker jag och jag brukar inte ha några planer alls för jag blir bara besviken då.

Jisses nu har jag svamlat på en del om diverse saker. Kom på en till sak jag måste ha nya kontaker på msn alltså, jag bara måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0