Magsjuk?

Tror fanimej att jag fått världens magsjuka. Mamma har haft det hela förra veckan och igår kom hon och hälsade på oss visserligen bara en snabbis men ändå. Jag frågade henne när hon blev frisk och då säger hon: igår och jag bara shit man smittar ju 2 dygn efter man tillfrisknat, det hade hon nog inte tänkt på min annars så kloka mamma.

Vaknade av att Felix vaknade runt 5 och kände då hur illa jag mådde. Har varit på toa flera ggr men illamåendet går inte över. Har inte tid eller ork för det här nu ska ju skriva uppsats i veckan och är mest livrädd för att Felix ska drabbas han med.

Fuck vad jag hatar detta!

Och Ja jag tror verkligen att det är magsjukan för så här dåligt har jag inte mått sen jag hade det sist.

Kommentarer
Postat av: Bea

Usch, nej fy! Hoppas du tillfrisknar snabbt om du nu fått det! Krya på dig - kram

2007-02-19 @ 14:58:07
Postat av: Tobias

Åhh så tråkigt da jag har aldrig varit sjuk xD

2007-05-01 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0