Bästa familjen <3

Sitter och pluggar en fredagskväll det händer inte varje vecka det vill jag lova. Och det är jag glad för, det är inte alls speciellt kul kan jag lova. Handlar om dyslexi så visst är det intressant men inget är väl intressant nog just en fredag känns det som. Fick in min examinationsuppgift igår hade suttit och skrivit den i tre dagar så nu ligger jag inte efter med något i skolan och det uppgiften jag skriver på nu ska in på måndag, hur jag nu ska hinna det vet jag inte men det får gå på något vis. Vill åka och hälsa på lillan i Karlstad imorgon men vet att jag egentligen inte hinner det och så ska det inte behöva vara tycker jag. Får se imorgon hur jag gör.

Har haft en mysig fredagskväll ändå köpte med pizza och semlor från stan och syndade lite här hemma, sen myste jag med Kim och Felix hela kvällen och nu tog jag en paus i pluggningen för att blogga lite. Fick även ett paket från H&M idag som Kimpa åkte och hämtade åt mig, allt passade och jag var nöjd med allt och allt utom en tröja kom den kommer i februari så det var bra.

Har nog inte så mycket mer att tillägga här just nu utan tror jag återgår till pluggandet.

Kram!

Dagen efter nu då (lördag vill säga)

Sitter här i min nya mjukisdess och njuter av livet. Jag ska sitta hemma hela dagen och plugga massa tråkig skit men just nu gör det inte så mycket för jag känner mig glad ändå. Kim och Felix åkte nyss hemifrån dom ska åka till badhuset, sen ska dom åka hem till en kompis och hälsa på och sen även handla. Jag hade gärna velat hänga med speciellt till Karlstad och träffa Mia men det går inte jag måste ta vara på tiden nu och plugga. Tråkigt att offra en hel helg men vi sa det jag och Kim att ikväll ska vi vara riktigt familjiska och se på Bilar och äta chips innan dess ska vi laga middag ihop. Känns mysigt, han frågade om jag hann med det och jag sa att det tar jag mig tid för. Man kan ändå inte sitta oavbrutet och plugga så funkar det inte efter ett tag kan man inte ta in mer och måste ju ta pauser. Sen är det mysigt att alla kan se en film tillsammans med Felix. Var väl mest det jag ville säga att jag har världens bästa familj. Älskar dom över allt annat.

Återgår till dyslexiläsningen. Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0