Halkigt värre

Uppdatering nu klockan 18.23 vilken rolig dag jag har haft. Linda kom och hämtade mig och sen åkte vi till stan och käkade lunch på China och efterrätt med. Shit jag har varit där 3 ggr på 4 dagar nu inte illa det eller kanske är precis vad det är haha. Hon som jobbar där frågade om jag skulle komma tillbaka på tisdag, pinsamt! Sedan åkte vi vidare hem till Lisa och fikade och snackade lite. Sen skulle vi ta oss därifrån i snöovädret och jag säger då det. Bilen rörde sig knappt, gick att backa men att åka fram gick inte alls. Vi fick gå ut och putta på bilen jag och Linda medans Linda gasade järnet. Men hon kom inte långt och jag och Lisa halkade på isen Linda sa det att man hörde ett ljud sen såg man att ett huvud försvann från backspegeln. Jag föll 3 ggr och Lisa 1 gång. Slog i handen så det gör jätteont nu men det var det värt shit va kul vi hade. Sen skulle vi åka ner till hennes hästar mitt i skogen, men det gick bra och vi tog oss upp tillslut utan några speciella problem. Jag var nästan beredd på att dom skulle ta fram traktorn och dra upp oss, men det gick bra. Hästarna var söta dom med, men dom såg allt lite frusna ut i all snö.

Nu är jag hemma och väntar på att Bolibompa ska sluta så jag kan duscha Felix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0