Nu drar vi snart...

Ja imorgon bär det av mot Stockholm och Shakira i globen. Mitt tåg åker strax innan elva och förhoppningsvis så sitter Mia redan på tåget när jag kliver på :D Känns inte lika roligt att åka längre för Felix har blivit sjuk. Märkte att han var lite gnällig igår kväll när han skulle sova han sa att han frös och så där. Sen i natt kom han in till våran säng och då var han varm. Han fick då alvedon av Kim, jag sov vidare jag. Men sen blev han sämre och nu på kvällen har han varit glödhet. Han ville varken ha glass eller se på Bolibompa och då är han sjuk vill jag lova. Han fick sova i våran säng i natt, tyckte han kunde få det när han var så sjuk som han är. Det känns Inte så bra att åka ifrån honom imorgon när han är så sjuk. Hade känts bättre att lämna honom på dagis frisk och glad men det är som det är. Kimpa är ju hemma med honom dom tur är.

Annars luugnt, har inte gjort ett smacka idag vikt lite tvätt bara annars verkligen inget, tagit hand om Felix såklart. Pratat i telefon med Linda en massa annars inget vettigt alls. Sett på film när Felix fyllde ett år, shit vad liten och söt han var då. Han är fortfarande söt såklart.

Uppdaterar med en recension av konserten om några dagar:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får trevligt imon på konserten.... Kram Anna

2007-03-11 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0