Ingen bebis än

Vaknade 6 imorse av att Kims väckarklocka ringde, sen kom det ett mjukt huvud och lade sig på min mage och frågade "gumman ska du föda barn idag?" "Nej jag tror inte det" fick jag svara. Tråkigt att göra folk besvikna men det är inte på gång än haha. Sen kom Felix in och lade sig i mitten och så hade vi familjemys en stund och sen gick vi alla upp runt halv sju, så detta kommer att bli en lång dag men jag har planerat in att sova middag:) Har tid hos min BM idag oxå men får nog ställa in den tiden då jag inte kommer in, det är synd hade varit skönt att få åka iväg och lyssna lite på bebisen samt ställa lite frågor.

Har nog inte mycket mer att skriva tror jag utan ska gå och äta frukost och läsa Krilleposten. Fin start på dagen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0