Vad är det som händer?

Vet inte vad som händer med kroppen, det känns som sist i somras då jag var så dålig. Kommer inte upp ur sängen, mår illa, fryser och är allmänt svag. Fick nyss springa på toa och kräkas en massa. Är det magsjuka tro? Eller samma skit som sist, som jag aldrig fick reda på vad det var för nåt. Har jag tagit ut kroppen för hårt? Känns precis som i somras när jag låg i sängen i 4 dagar och knappt kunde röra mig. Jag får väl avvakta och se om jag kräks nåt mer, gör jag det så är det kanske rätt och slätt magsjuka annars vet jag inte. Kim klipper gräset och felix gick till en kompis, jag ska vila lite mer sen ska vi till mamma och äta , tror jag skippar maten, har inte fått i mig en bit idag. Ursäkta gnället, men undrar mest vad det är för skit som uppenbarar sig.....

Kommentarer
Postat av: Bea

Du tror inte att det var att du ansträngde dig för hårt i Boda Borg? KRYA på dig! KRAM

2007-09-02 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0