EFIT

image74

Vaknade halv sex och ville inte sova längre så då fick det bli nerbäddning i soffan framför en film

image75

Alice vaknade tjugo i fem och sparkade på mamma, somnade dock om en sväng vid halv sju

image76

Dags för frukost innan vi beger oss till dagis




image77

På väg mot dagis

image78

Dags för mig att äta frukost som numera består av fil, banan, russin och havrefras, passar på att läsa NKP, idag var det med en rolig insändare om Björnebräms :)

image79

Till tvättstugan för att sätta på en maskin tvätt som vanligt

image80

Dags för smakportion igen, idag serveras det gröt. Och jag ser lite förskräckt ut med

image81

Lite mys med Fleezen

image82

Dags att gå till dagis igen för att hämta storebror. Regnskydd är ett måste en dag som denna....

image83

Så här kan det se ut efter att man har plockat fästingar på Diza och då fick jag nog inte med alla ens, äckligt jag vet!

image84

Dags att laga middag

image86

Klart! Felix tallrik detta, själv får jag äta en tallrik fil igen

image87

Snart dags att välja bok för Felix, snart kväll med andra ord:)

















Kommentarer
Postat av: Tiki

Vilken underbar blogg, och dom är ju så söta att man bara vill pussa ihjäl dom nästan. Kram på er

2008-04-09 @ 21:14:16
Postat av: Tezz

Kul blogg med hjälp av bilderna...
KRAM

2008-04-09 @ 23:04:41
Postat av: Bea

Men hallå, jösses vad fästingar! O_O Vart håller katten till egentligen? Oliver har (vad jag vet) inte fått någon på sig än.
KRAM

2008-04-10 @ 20:39:19
Postat av: Jeanette

vilka roliga bilder och fina, gör mer såna här bild serier, skit kul ju......

2008-04-11 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0