Helgen

Summering av helgen då kanske? I fredags tog vi det lugnt och såg de sista avsnitten på Rome. Det var en rätt bra serie den blev bättre och bättre tyckte jag eller så var det för att jag undvek att somna i dom sista avsnitten och därför kunde hänga med bättre. I lördags dök en kompis till Felix upp och det blev lek för hela slanten. Tillslut tittade solen fram och vi klädde på oss kläder och gick ut sen anslöt sig Kim och Alice till oss och vi (läs Kim) började gräva för en sandlåda, vi var ute flera timmar i solen och hade det gott. Pojkarna letade mask och hjälpte Kim och Alice sov i vagnen och jag krattade pinnar från björken:) På kvällen åkte vi och handlade och sen dök svärfar och svåger upp och vi satte igång grillen. När barnen tillslut sov bestämde vi oss för att sätta på en film jag och Kim. Det gick inge bra alls, jag somnade ifrån den ganska omedelbart och Kim med för en gångs skull så vi stängde av och gick och lade oss tio på kvällen och sov som grisar tills imorse vid åtta då vi vaknade till liv. Riktiga torrfisar var vi igår alltså, men man blir trött av att vara ute. Idag har vi gått tipspromenad och varit hemma hos mamma och svullat mat och efterrätt. Är så jäkla sugen på nåt nu alltså, har ätit lite russin nu ett tag, ska fan inte misslyckas men det är nästan nolltolerans som gäller här hemma nu alltså, ja annars funkar det inte. Klantig som jag är glömde jag att köpa både morötter och tuggumin igår när vi handlade det är det som tar mig igenom dagarna ju, men KIm får köpa det imorgon, sen ska han även köpa droppar till Alice öga det tyckte läkaren får hoppas det blir bättre sen.

  2 av blommorna Kim planterade

               Nu ska här grävas!  

                   Många lass blev det

    Fleeze ville så klart vara med where the action is

     Nu är det klart och nu krattas det för fulla muggar!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Kul med sandlåda,då blir det många kakor i sommar..
Så stor Alice har blivit,söta är de era barn..
KRAM

2008-04-06 @ 17:26:00
Postat av: Johanna

Nämen! Fleeze och min Doris ser ut att ha samma färg på pälsen ju! Vilken liten sötnos!

2008-04-06 @ 21:41:58
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: charlie

kul när du lägger upp kort tycker jag! kraam

2008-04-06 @ 23:25:12
Postat av: Sara

tycker oxå att det är jättekul med kort=) du kan inte tänka dig att låna ut Kim nån gång emellanåt så kan han greja med våra blommor här oxå..haha=)

2008-04-07 @ 14:07:02
Postat av: Nathalie

Sötisar! :)

2008-04-07 @ 22:57:56
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0