Livet leker

Visst är det ljuvligt när solen skiner? Helt underbart alltså, jag känner mig på topp! Jag är på världens bästa humör och det känns som att inget kan få mig att tappa humöret eller lusten en dag som denna alltså. Det är varmt och skönt ute och det gör så himla mycket alltså, helt otroligt egentligen. Sitter och lyssnar på Anna Nalick och livet leker:) Igår kom det en gigantisk beställning från HM och Kim hämtade ut paketet till mig och deklarerade för mig att det var kärlek det han gjorde och jag höll med honom, det är kärlek! Han är kärlek hela han, han är så underbar den människan, den finaste människa jag känner faktiskt! Så igår fick vi en massa kläder alla utom Alice men en jättesöt klänning fick hon och Felix fick kläder med dödskallar som han har bett om. Allt passade förtuom ett par jeans som var för små men det visste jag redan när jag beställde dom att dom skulle vara. Fick inte igen dom och diskuterade med Kim om hur många kilon det kunde fattas innan jag kan stänga dom. Vet inte riktigt det, men fortsätter jag så här så kan jag ha dom snart, när återstår att se. Jag ska förresten aldrig säga att jag inte har några kläder för det har jag alltså, gicj igenom min garderob igår och hittade kläder som jag inte ens använt och som jag har glömt att jag äger, vissa låg fortfarande i påsar, går jag ner mer i vikt väntar dessutom massa oanvända byxor, tröjor och kjolar som aldrig är använda, sjukt egentligen. Bara att hoppas att jag kommer i dom tillslut. Det går åt rätt håll på vågen med, jätteskönt, när jag ställde mig på vågen imorse blev jag så glad så.Tror att det bidrar med mitt glada humör med.

Skolan närmar sig och just nu ser jag fram emot det faktiskt, ska bli kul att träffa lite folk igen, en del klasskompisar och min gamla lärare det ska bli roligt faktiskt. Uppsatsen kan kvitta, men Kimpa ska vara pappaledig så vi ska passa på att komma iväg lite med familjen dom dagarna jag inte skriver uppsats. Blir det fint väder så är det svårt att sitta framför datorn hela dagarna man måste ju ut i solen!

På dagenns schema står det promenad med mamma, plocka med tvätt och leka med barnen ute på gården. Nu vaknar lillan ska gå och pussas med henne en stund. Ha en bra dag!

              


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud va fint ni bor!!! Och va skönt att det går åt rätt håll med vikten. Man blir så glad o mår så bra. Själv står jag still iaf ( vilket är ett mysterium med tanke på min kosthållning). Ska ta tag i det o försöka gå ner ett par kilon innan semestern i sommar iaf i augusti.

2008-04-23 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0