Mata mig!

Just nu skulle jag ge mycket för nåt att stoppa i munnen! Vad som helst nästan, sitter här och tuggar tuggumin som en galning alltid nåt. Har inte så många points att röra mig med nu per dag och ibland är det svårt att få dom att räcka till. Som nu, jag brände 9 på lunch/middag och har bara 2 kvar idag förvisso äter jag inget efter klockan sex iaf inget som innehåller points. Men nu är jag både hungrig och sugen dessvärre, men bara att bita ihop för det är så värt det så det finns inte. Ska inte klanta mig nu, ska få detta och funka så är det bara!

Har varit ute i solen och njutit idag med gått promenad med A. Kimpa kom nyss hem så vi ska väl bege oss ut i trädgården eller till sandgropen eller nåt. Har en massa tvätt att plocka med oxå Funderar skarpt på att ta en promenad ikväll igen när kidsen sover, underbart skönt att få röra på sig.

-5kg

Kommentarer
Postat av: Tiki

Snyggt jobbat vännen! Kämpa på!

2008-04-24 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0