Sommarvärme

Idag är det verkligen sommarvärme ute! Har varit ute och gått en långpromenad i bara tröja och jag var svettig när jag kom hem, underbart skönt! Men det blåste bra mycket, men varma vindar. Fick massa sand på mig och lillan med såg jag sen när jag kom hem men det var härligt hur som helst.

Snart börjar allvaret igen, snart börjar skolan. Som det är nu så är jag gärna mammaledig och sitter ute i trädgården och njuter, hellre det än att sitta inne och skriva uppsats framför datorn liksom, men jag måste få det här gjort så det är bara att ta tag i det tyvärr. Nu ska jag ta en knäckemacka och fixa lite här hemma, snart dags att göra middag med.

Eddie busade och sprang ner och svalkade sig lite när vi var ute och gick

image105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0