Sool!

Sitter och äter frukost (lättfil med banan och russin) och passar på att surfa och blogga lite. Har nog inget vettigt att skriva om men ändå. Lillan sover, hon hade ingen lust att lägga ihop sina blå men gjorde det tillslut. Felix är på dagis så det är väldigt lugnt här hemma som vanligt. Ska väl plocka lite idag samt ta en promenad med A förhoppnignsvis. Har ont i en fot dock men kan nog pallra mig runt ett varv i skogen eller vart det nu blir, jag behöver ju röra på mig om man säger så. Har inget vatten i köket idag eller rättare sagt ingen kran där men så det är lite småbesvärligt att skölja av disken och lite så, tänk vad handikappad man blir när något man är så van med att det fungerar plötsligt inte fungerar:)

Flera timmar senare: Har varit en skön dag, tog en lång promenad med A i solen det var så varmt så vi tog av oss jackorna och gick i varsin tunn tröja tillslut och inte frös vi för det. Sen hämtade vi barnen på dagis och nu är vi hemma. Har hunnit med lunch till mig och mellanmål till Felix. Nu är jag helt utmattad, jättetrött, hade jag inte haft några barn hemma hade jag lätt tagit mig en tupplur nu. Sen när Kim kommer hem ska vi kanske gå ut i solen och plantera lite blommor. Underbart med vår!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Har oxå varit ute å gått idag...Så skönt..
Vi kanske kan ta en promenad tillsammans då ni är i stan framöver..
KRAMAR

2008-04-03 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0