Fototävling

Våran lokaltidning har en fototävling där man ska skicka in sina sommarbilder så jag chansade och skickade in 4 bilder och idag kom en av dom med. En på Felix och hans kompis när de ligger i varsin solstol och snackar, ett jättegulligt kort. Dock så slarvade jag som vanligt och hade inte skrivit namnet på kompisen eller att det var Kim som hade tagit just det fotot, sorry! Så typiskt mig alltså. Sen tog jag även ett beslut att ta bort alla annonser på blocket på barnkläderna. Det ger mig bara ångest att sälja dom och sen ringde det en snål kvinna från Björneborg som prutade redan från första början och då var det redan billigt. Nej man lockar bara till sig snåljåpar på detta vis. No more! Sen ville alla att jag skulle skicka kläderna och då ska jag ränna på posten stup i ett, det kostar mer än det smakar speciellt med tanke på att kläderna var så billiga.

Nu blire film!

Kommentarer
Postat av: mitha

Skoj att du fick med en bild, Jag vann en av månadstävlingarna i våran o har nu chansen att vinna hela alltet och 1000kr! Har även haft med 4 till och även en i NWT=)



Men du om de vill att du ska skicka så får ju köparen betala frakten åt dig isåfall!



Jag ska försöka göra ett ryck o lägga ut massa grejer nu, behöver verkligen pengar!!!!



Ha d gott



KRAMAR

2008-08-25 @ 21:11:50
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: tezz

Boka ett bord på loppisen den 13 september å sälj lite,jag har redan bokat bord.

www.realbiss.se tror jag adressen var..

Skulle vara en massa jippon där ute på gamla A9-området den dagen.

2008-08-25 @ 22:25:19
Postat av: Tina

Nkp ska införskaffas på bums imorgon! Såna bilder måste sparas =)



Ja du vad ska man säga? Björneborgare är inte kloka ;) kram!

2008-08-25 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0