Ingen affärsmänniska

Fullt upp här hemma jag plockar, bakar och umgås med Alice. Har fått en hel del respons på barnkläderna och inte så konstigt det. Insåg när en kvinna ringde i förmiddags att jag hade satt ut 13 par byxor för 130 kronor!! Alltså snygga fräscha jeans och andra snygga byxor. Nu kommer hon i eftermiddag och kollar på kläderna. Gick faktiskt in och ändrade i annonsen, jag tänker inte ge bort kläder då kan jag lika gärna spara dom och ge bort till mina vänner när tiden är inne. Men den här kvinnan får ju köpa dom för det billigare priset eftersom det stod så i annonsen. Jag kommer inte gå jämt upp med annonskonstnaderna annars, så många ggr som jag ändrat alltså! Hittade även Helly hansen overallen jag letat efter! Sen är den en annan tjej som vill att jag ska skicka kläder till henne så en del verkar bli sånt iaf. 

Ringde på en husvagn idag med, men det var en gubbe som skulle kolla idag och ville han inte ha den så skulle hon återkomma, förmodligen köper han den. Annars är det lugnt här hemma. Ska byta blöja på Alice och gå och hämta Felix på dagis. 

Återkommer kanske senare:)  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hembakat är gott!! ;-D



Håller tummarna för husvagnen.



Kram

2008-08-13 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0