Shopping and cutting of some hair

Idag blev det shopping för hela slanten. Efter lunchen så åkte vi in till stan och mötte upp Kimpa sen åkte vi vidare mot Karlstad för att lämna tillbaka bilbarnstolen som vi hyrt.. Sen åkte vi och handlade en massa. Vi var på Clas Ohlsson sen åkte vi vidare mot bergvik och skopunkten och sen till zoo och kollade på fiskar. Handlade en del kläder till barnen. Nu har Felix en helt ny garderob för vi har köpt en massa kläder till honom i sommar, han ska få lite nya byxor med så är det klart sen. Finns inge roligare än att handla ju. Man skulle ha obegränsat med pengar bara.

Jag har även gjort en knasig sak idag. Jag blev så trött på mitt alldeles för långa och alldeles för slitna hår så jag tog fram en sax och klippte av det. Inte allt men mycket. Klippte säkert 15 cm rakt av. Modigt eller dumdristigt det vet jag inte. Men jag ångrar mig inte!

Nu ska jag sjunka ner i soffan framför Prison break!




Kommentarer
Postat av: Jenny

MODIGT!!!! men varför ingen bild på det? fattar inte att du vågar, det hade jag aldrig vågat :D

2008-08-09 @ 11:06:46
URL: http://bernadine.blogg.se/
Postat av: jjejejejejeanette

jättefina kläder.ha det gott//

2008-08-09 @ 11:15:35
Postat av: Nathalie

Oh shit, modigt! Kul med shopping! Ja hur trevligt som helst att dom kom hit! ska uppdatera bloggen snart med bilder och så :)

2008-08-09 @ 16:27:11
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0