Takarbete pågår

Nu är de igång med taket och jag är mäkta imponerad och tacksam för deras insats! Svärfar och Kimpas syster och svåger är här och kämpar. Riktigt duktiga är dom som sagt, tur man har dom. Jag har tagit hand om barn och hus idag, städat huset och vikt tvätt så något har jag gjort jag med. Känner mig så slapp som bara tittar på, men man kan ju inte lämna barnen vind för våg. Nu ser Fdelix Bolibompa och äter popcorn och Alice ska snart sova för kvällen. Zarah är lite piggare, har fått sova en del idag men när hon är vaken är hon mycket på lådan stackarn. Har fått i henne 3 doser med antibiotika, hoppas verkligen hon blir bättre. Är rädd att vi ska behöva göra oss av med henne, vet inte varför bara en känsla jag har. Hon är faktiskt underbart söt och jag tycker väldigt mycket om henne.

Så här ser det ut här hemma idag:











Blir nog bra när det är klart! Var nyss och tittade och då hade dom sopat ner massa barr och skit, jisses vad skit det finns där uppe. Men så har taket suttit uppe i 40 år oxå! Nu ska jag lägga Alice och beställa pizza.

Hav en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åhhhh måste träffa lilla skruttan snart!!! Är ni hemma på måndag??

Ja gud vad duktiga de är grabbarna och kusin. Det kommer säkert bli kanon!Kram

2008-08-23 @ 18:45:53
Postat av: Pernilla

Så duktiga de är med taket. Jag har sett vad som krävs i styrka. Hoppas att Zarah blir bättre av pencillinen snart.



Ha det gött, vi hörs.

2008-08-23 @ 19:10:47
Postat av: jeanette

vad lång hon har blivit... dags att se henne snart. kramar

2008-08-26 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0