Här är hon

Oetiskt det jag nu kommer att göra jag vet men jag bryr mig inte alls om det. Jag är övertygad om att det är Christine (tyskan) som har mördat Max och Saga i Arboga. Hon var där vid tidpunkten och ni som följt med i rättegången vet att hon ljuger sig blå. Finns inte ett uns av sanning i vissa saker hon säger och alla hemliga kompisar, men som sagt det gör henne ju bara till en lögnerska och inte till en kallblodad mördare. Tror hon lider av någon form av störning, enda gången hon visar känslor är när det handlar om hur synd det är om henne. Skorna som hon hade på sig på morddagen är slängda i Tyskland och historien om hammaren den är väl otrolig den med? Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst här. Kanske en dum sak att lägga krut på men det här är nåt jag tänker på en hel del.



Här är tyskan som sitter häktad!

Idag ska vi hem till svärfar sen hoppas jag på att komma och umgås lite med mina vänner. Alla ska ju snart ha barn så man får passa på medans man kan. Pratade nyss med en kompis och vi hade ett jättebra samtal men så kom pojkvännen hem och då fick vi lägga på. Det där förstår jag inte riktigt men så är det för många av mina vänner. En kompis lade på varje gång hennes kille kom på uppfarten då hann man knappt säga hej då innan det sa klick i örat. Kan tillägga att jag aldrig ringer till henne längre. Så med tanke på detta är det bäst att umgås innan alla bebisar kommer haha.

Nu ska jag laga lunch!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja ho är säkert skyldig=) Va kul att se hur hon ser ut. Visade pappa som tyckte att hon såg ut som en ful tysk. Hahah..

Ha e bra dag allihop!

2008-08-10 @ 08:28:53
Postat av: charlie

ful näsa har hon iaf!

2008-08-10 @ 11:24:40
Postat av: Nately

hahahaha

2008-08-12 @ 20:02:08
URL: http://nately.blogg.se/
Postat av: mitha

tycker det lyser mörderska i ögonen på henne ryser

2008-08-17 @ 20:14:13
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0