Rapport från sjukstugan

Här hemma mår de inge bra alltså. Framför allt Felix och Kimpa. Felix hade hög feber nu ikväll så vi gav honom alvedon och sen somnade han i soffan så vi tog in honom i hans säng och sen såg vi på en film och efter filmen började Kimpa frossa och skaka så jag fick bädda ner honom i sängen med två täcken och två filtar samt sätta sockor på fötterna på honom. Han skakade hur mycket som helst. Och Felix har nån skit med luftrören, lilla killen. Nu ska jag krypa ner brevid Kimpa och se om han behöver nåt mer. Han skulle försöka se dvd med mig därinne i sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Sara

stackare! Det är sjukt jobbigt (bokstavligt talat) att vara förkyld. Jag o Tyra snörvlar också och det blir mkt tv-tittande.

Tropic thunder var bra den stunden jag såg den för sen slängde jag in handduken och somnade så jag har ingen aning=)

2008-12-14 @ 12:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0