Sant eller falskt?

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt. Min svägerska tipsade mig om nyhetsmorgon där Monica Antonsson varit med och hävdat att Gömda och Asyl skulle vara påhittade, iaf till stor del. Först blev jag upprörd och sen hittade jag denna kvinnans blogg. Och ju mer jag läste desto mer tveksam blev jag. Sen kollade jag på inslaget från nyhetsmorgon på nätet och diverse andra klipp och nu är fundersam alltså. Antonsson har skrivit en bok om detta som heter Mia-sanningen om Gömda. Jag beställde boken på direkten, här ska läsas. Orkar inte gå in på vad som stod men nog fan finns det frågetecken alltså. Mia som sades vara en banktjänsteman med 4,8 i betyg var en tjej som gått i specialskola hela livet, gick ut med 2,7 i betyg och jobbade på en lunchbar. Bara en sån sak. Mycket verkar ha varit lögn. Men som sagt det finns two sides to every story. Ser fram emot att få läsa lite. Detta har jag nu alltså snöat in på, så som jag gör.

Annars inget nytt på hemmafronten. Kim höll på att svimma imorse och Felix är fortfarande dålig. Han har legat i soffan större delen av kvällen. Han har fått alvedon flera ggr idag och nu på kvällen var han kokande het trots alvedon. Tempen visade på 39,7. Min lilla kille, han börjar tröttna på att vara sjuk nu. Var nästan obehagligt att se honom ikväll. Lider med honom. Nu ligger både han och Alice, jag ska njuta av kvällen ska upp tidigt imorgon. Skola och repetition som gäller. Har inte pluggat ett smack. Har inte funkat riktigt, sen att jag har prioriterat annat är ju en annan femma :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad läskigt! hoppas familjen blir bättre snart. låter inte så vidare värst bra det där. kram

2008-12-15 @ 09:51:08
URL: http://bernadine.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

VA? Påhittade?! :-O Du får berätta när du läst hela!



Krya på er <3

2008-12-15 @ 23:13:45
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0