What for?

När jag hör om saker som folk har gjort, alltså knasiga saker eller dumma saker eller annorlunda eller rent allmänt kanske vi ska säga. Då börjar jag fundera och försöka sätta mig in i deras situation. Varför gjorde hon/han så för? Hur tänkte du? Ofta så får jag fram hypoteser som jag för det mesta kan förstå till viss grad åtminstonde. Men det här förstår jag inte riktigt. Jag har mina hypoteser även denna gång, men ändå inte. Vad ville du? Vad trodde du? Hur tänkte du? Ville du medvetet förstöra något? Förstöra för oss? Trodde du att du någonsin kunde göra det? Då trodde du jävligt fel. Har du något att skylla på? Alkohol? Olycka? Avundsjuka? Gillar du att såra andra? Du är en sån person jag absolut inte förstår mig på. Visst du har alltid varit knepig men det kanske är dags att börja växa upp och bete sig som en vuxen människa? *kräks*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Håller med.... :-) (om vi tänker på samma, men det tror jag att vi gör) kram kram

2008-12-02 @ 11:21:42
Postat av: jeanette

håller med, (om vi tänker på samma, men det gör vi nog) kram kram

2008-12-02 @ 11:23:01
Postat av: Jenny

Men vad är det som hänt? Det där låter inte riktigt klokt om jag fattat det rätt. Shit.

Det finns tydligen folk till allt...

2008-12-02 @ 12:54:15
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0