3 barn

Hörde just om en kompis som blivit med barn, jag har länge misstänkt att så var fallet eller om inte annat att hon snart skulle bli gravid. Är givetvis jätteglad för hennes skull för detta har hon länge velat. Själv har jag ju en bebis i huset som snart är en månad och jag tänkte att kanske skulle jag känna mig nöjd efter henne men det gör jag inte. Missförstå mig rätt jag är jättenöjd med henne och resten av familjen men jag är nog inte nöjd efter detta jag vill ha 3 barn minst har alltid velat ha minst 3 barn. Jag vill helt enkelt ha 3 barn ja! Och alla säger att jag måste gå klart skolan först och även fast jag är trött på att höra det så ja jag ska gå klart skolan först. Sen är det inte ens säkert att det någonsin blir 3 barn i denna familj då min sambo och jag inte alls är överens om detta, han är nog riktigt nöjd nu han, skitsamma det ligger i framtiden så vi får se helt enkelt men aldrig har jag varit säkrare på något, Jag vill ha 3 barn!

Barn är underbara så enkelt är det!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag sa ju innan att jag INTE ska ha fler barn,men jag har tänkt om.hihi...
Visst det är tufft i perioder men det är ju så härligt med,man får så mycket igen...
Får väl se om vi får barn av samma årgång nästa gång med.*L*
KRAM

2008-01-03 @ 23:29:02
Postat av: Johanna

Klart du ska ha tre barn! Det vill jag med ha och jag har inte ens något första :P

2008-01-04 @ 21:54:59
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: Maria

Tezz: Jag förstår vad du menar, barn är rara helt klart

Johanna: Låter bra det:) Tack!

2008-01-05 @ 22:25:45
URL: http://mariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0